Ana içeriği atla Ana yönlendirme menüsünü atla Site alt kısmını atla
  • Son Sayı
  • Arşivler
  • Kurullar
  • Yazar
    • Giriş
    • Kayıt
    • Gönderiler
    • Çıkar Çatışması
    • Araştırma ve Yayın Etiği
    • APA Kaynakça Örnekleri
  • Duyurular
  • Hakkında
    • Kurullar
    • Odak ve Kapsam
    • Değerlendirme Süreci
    • Açık Erişim Politikası
    • İndekslendiği Kaynaklar
    • Gönderi / Makale İşlem Ücreti
    • Gizlilik Bildirimi
    • Telif Hakkı Düzenlemesi
    • İntihal Denetimi
    • Arşivleme
    • İletişim
Ara
  • Kayıt
  • Giriş
  1. Ana Sayfa /
  2. Arşivler /
  3. Cilt 9 Sayı 2 (2024): Temmuz

Cilt 9 Sayı 2 (2024): Temmuz

Yayınlanmış: 30.07.2024

Tüm sayı

  • PDF

Makaleler

  • Sosyal Medyanın Çocuk ve Ergenler Üzerindeki Etkileri: Bir Literatür İncelemesi

    Ebrar Kevser Katırcı, Sefa Bulut
    125-144
    • PDF
  • Bipolar Bozukluğa Sahip Bireylerin Romantik İlişkilerinin İncelenmesi: Fenomonolojik Bir Çalışma

    Kübra Nur Aslan, Işıl Bilican
    145-159
    • PDF
  • Dijital Çağda Gelişmekte Olan Ülkelerde Medya Çalışanlarının Hile Algısı ve Etiğe Bakış Açısı: Türkiye'den Kanıtlar

    Tamer Aksoy, Ali Tümay Denkdemir
    161-191
    • PDF (English)
  • Ahmedi Hani Anadolu Lisesinde Öğretmenler Arasında Okul İklim Algısı

    Mehmet Zahit Demir, Özgür Deniz, Ümmühan Seçil İnan Demir
    193-210
    • PDF
  • Necip Fazıl Kısakürek’in Hayatı ve Şiirlerinde Kolektif ve Dirençli Umudun İnşası

    Nesibe Demir
    211-224
    • PDF

Kitap İncelemesi

  • Kitap Tanıtımı / Book Review: İki Dünya Arasında: İstanbul’da Dindar Üniversite Gençliği

    Nesibe Demir
    225-229
    • PDF

yuzuncu-yil-logo

Dil

  • English
  • Türkçe

dergi-kapagi

e-ISSN 2651-379X

acik-erisim





Bilgi

  • Okuyucular İçin
  • Yazarlar İçin
  • Kütüphaneciler İçin

Makale Gönder

Makale Gönder

Lisans

Creative Commons Lisansı


İletişim


Başak Mahallesi, Ordu Caddesi, F-05 Blok No:3, P.K. 34480, Başakşehir, İstanbul
Telefon: +90 212 6920212 || E-posta: journal@ihu.edu.tr


Dergi Yönetim Sistemi Hakkında.

Powered by IHU Library